Reis Hans en Hans naar Indonesië 2024

24 januari 2024 - Jakarta, Indonesië

Hallo volgers,

Daar gaan we weer, op weg naar een nieuw avontuur in een voor ons nog niet bezocht land, Indonesië. Een rondreis met vier vluchten en drie treinreizen, en waarschijnlijk nog met een auto, scooter, boot en wie weet wat allemaal nog meer. Dinsdag 23 januari in de avond vertrokken en na een vlucht van 16 uur, met een korte tussenstop in Maleisië - Kuala Lumpur - door naar de hoofdstad van Indonesië Jakarta.

Een dag later, het is 6 uur later hier, woensdag dus tegen de avond arriveren we in Jakarta. Bij buitenkomst vanuit het luchthaven gebouw valt een vochtige en behoorlijk warme lucht over ons heen. Het is een tumult van jewelste, een gekrioel van mensen, auto's, bussen en alles wat kan lopen en rijden. Maar tsja wat wil je met een stad met bijna elf miljoen inwoners.

Gelukkig staat er ergens een chauffeur ons op te wachten, maar waar? We appen elkaar maar even en uiteindelijk zien we elkaar, pfff. Na een lange rit over wegen met meer dan 12 rijstroken bereiken we ons hotel midden in de stad. Misschien gelukkig blijven we hier maar één nacht om even bij te komen van de reis tot nu.

1. Mieke:
    30 januari 2024
    Wat leuk dat ik jullie reis ook mag mee maken bedankt ik wens jullie samen een hele fijne mooie vakantie geniet ervan xx
  2. Kees Schilder:
    30 januari 2024
    Ha Hans en Hans, Wat leuk dat we jullie reis weer kunnen volgen! Jeetje jullie zijn wel heel ver weg. En dan beginnen in zo'n grote (drukke) stad, Jakarta, na een hele lange vlucht. We zijn benieuwd naar jullie volgend verslag en foto's. Lieve groeten, Kees en Anky.
  3. Paul en Fenny:
    30 januari 2024
    Hoi Hans en Hans, wat een belevenis weer, ga nu maar verder inderdaad genieten, vooral in de mooie natuur gedeeltes, heel veel plezier verder met jullie prachtige reis!! Groetjes uit een zonnig zuid Spanje , Paul en Fenny
  4. Maud Van Overdijk:
    30 januari 2024
    Wauw wat een gave foto’s nú al!! Wat ben ik blij dat ik niet een van de ramenwassers ben😨 heel veel plezier nog!

Liefs,

Martijn en Maud